Jag lever

kors i taket, inte trodde jag att en enda tog sin ens en liten tid för att gå in här och kika, jag måste ju ha sveriges tråkigaste blogg!
Såg nyss att mitt näst senaste inlägg var när jag hade påsklov och nu har jag till och med sommarlov ;)
Nu har jag fullt upp med jobb och körkort och spenderar mitt livs sista sommarlov så bra jag bara kan.
Men det här kommer nog bli den bästa fyller år snart och strax efter det åker jag iväg utomlands med mina tjejer i två veckor, kommer bli så himla sönt att få komma bort.
Nej, nu ska jag nog försöka kika på tv så jag orkar upp imorgon, får väl se om det tar en vecka eller tre månader tills jag kikar in här nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0