torsdag

Här var det längesen som det blev uppdaterat, men jag har fullt upp med jobb. Imorgon är det min 13:onde dag utan en enda ledig dag så ska bi riktigt skönt att få sova ut på lördag! Det är sista dagen på cubus imorgon och kommer bara hinna vara där i två timmar för jag ska på riskettan :/ Vill verkligen vara kvar några veckor till, trivs så himla bra där.
Inget intressant har hänt som sagt, men jag hade det sjukt roligt i lördags när jag skulle lära ut alla att dansa, 30-50 åriga männen var hur roliga som helst då dem försökte vara en "whigga" hahah.

Idag har jag vart på cubus sen gick jag på stan och käkade med hanna. sen dansade vi och sen var jag ut och körde, börjar gå riktigt bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0