get on the floor

Kaos dag har det verkligen varit idag, det började rinna jätte mycket ner mitt inne i butiken på cubus, så vi fick ta massa stora hinkar och försöka få upp de mesta utav vattnet innan hjälp kom, sen har det vart en massa strul haha, en del dagar är det bara omöjligt! Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så ska vi ut och köra.

Jag är så otroligt glad över mig själv nu att jag lyckats att hålla mig ifrån rökningen så himla länge är typ 3 och en halv måndag nu tror jag? Visst jag feströker men aldrig något annars, jag trodde ju att jag aldrig skulle klara det här! Det är så kul att träna nu för tiden för nu kan jag träna jätte mycket innan jag blir trött, förr var det kört efter ett zumba pass, nu brukar jag gå in på gymmet efter till och med för jag inte blir tillräckligt trött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0