Malmö

Kom nyss tillbaka till vandrarhemmet, har vart och käkat den godaste pizzan någonsin!
är i malmö just nu och har haft inspiratör utbildnning, jag har haft det så rolig varje dag, bara en massa härligt och roligt folk. Var längesen jag mått så här bra om dagarna :)
Nu längatr jag verkligen tills jag kan börja ha pass, har blivit så inspirerad och känns som om jag vuxit mer som person på bara dom här dagarna. Imorgon tar vi flyget hem igen, längtar inte alls hem, bara till mina nära och kära och katten så klart men hade gärna kunnat vara kvar här längre, trivs bra här i malmö. men nu är det bara att åka tillbaka till vardagen igen.
Nu ska jag ha ett halv marathon med sons of anarchy innan det är dags att sova, har blivit helt insatt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0